lørdag den 27. juli 2013

Sommerlæsning Juli 2013

Det går fint med læsningen i øjeblikket, selv om jeg slet ikke får læst det antal timer jeg havde tænkt mig.

Klaus Rifbjerg: Den kroniske uskyld (ungdomsroman)

Karin Tidbeck: Amatka (Dystopi)

Erik Granström: Svavelvinter (Fantasy)

David Sedaris: Squirrel seeks chipmunk (noveller)

Knud Sønderby: Midt i en Jazztid (Ungdomsroman)

Scott Fitzgerald: Den store Gatsby (Kærlighedsroman)

Jim Butcher: Stormfront (Urban Fantasy/Detektivroman)

og jeg er lige nu 4½ time inde i Karl Ove Knausgårds Min Kamp 1 ("mig og min far")

det bliver også til en hel del faglitteratur, aviser, internet o.s.v.

Ellers har jeg også fået tid og lyst til at lave mad igen, efter at jeg er begyndt at købe grønsager gennem Vanløses afdeling af Københavns Fødevarefælleskab.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar