søndag den 22. juli 2012

Fristende tilbud i Vanløse uge 30

Astrid Lindgren og Ole Lund Kirkegaard bøger for 39 kr ?




Føtex ved Vanløse Station.

Franske Ostespecialiteter ---> Aldi.










De har også undervandsvideokamera, videokamera og en ekstern harddisk jeg er lidt fristet af.

I Bilka har de en Cisco router og en Cisco netværks dongle, i lækkert design. Hvad kan de bruges til?

Fakta er fyldt med gode og billige tilbud.

Laksesalat med peberrodscreme?



Vend Cheasy Fraiche 6% med peberrod, salt , peber og sukker smag til med limesaft.
Kan suppleres med tomat, agurk, asparges og rødløg.



Superbrugsen har Mango yoghurt som jeg er meget nysgerrig på.
Den er et Thise-Änglamark/Savannah produkt.

Fristed og nysggerig bliver jeg også på Nettos Bresola salami:
original, lakrids/chilli, wasabi/ingefær eller mojito.

Rema 1000 har 12 stk. hvid limonadeis for 20 kr. Jeg har en svaghed for is, så det er nok ikke et klogt køb i forhold til min slankekur :)

Grillet ananas? Im up for that! http://cphfoodie.com/2011/06/05/grillet-ananas-med-is-og-karamel/


Sidst vil jeg nævne IRMA der bliver jeg altid fristet af deres mange gode ting :)

Oste, vin, fed bacon, spinat, skaldyr og altid masser af spændende opskrifter:

Kold gulerods- og hyldeblomstsuppe

Skattejagt på Damhusengen

skattejagt for børn fra d. 30/6 - 3/8-2012
Hent et skattekort i børnebiblioteket og tag på sommerskattejagt på Damhusengen med forskellige poster og opgaver. Aflever skattekortet på Kulturstationen, og deltag i lodtrækning om en tur i biografen. Alder: fra 11 år eller i selskab med en voksen.
Skattekortet kan downloades fra bibliotekets hjemmeside HER

Maria de Buenos Aires | Københavns Biblioteker På Fredag den 27 Juli. 250 kr :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar