lørdag den 16. december 2017

Jeg drømmer om et lille hus på landet :)

F.eks. noget i denne retning: https://www.nybolig.dk/fritidshus/2791/militaervej/260359/jr1718s

Det er vel det man kalder en naturgrund. Et hobithus midt i alt det grønne, desværre ikke så hyggeligt inden døre.

Det ligger lidt afsides og samtidig tager det kun 2 til 3 timer at gå til arbejde!

Problemet er at jeg ikke lige har de 100.000 til udbetalingen og når jeg har dem skal jeg lige have lov at låne 2 millioner.

Men det kunne blive det nye #rivercottage.dk, #cabin in the woods, #kongehytten.

Så der lige det med have- og husarbejde - indtil nu har jeg undgået det.

Det er nu et dejligt område, så hvis man vil nyde vintersolen kan jeg varmt anbefale en gåtur fra Vestamager Metrostation gennem Kalvebod Fælled ud til Kongelunden og evt. videre til Søvang og Dragør. Det er ikke nogen varm tur, så varmt tøj og måske en termokande med noget varmt anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar