søndag den 19. juni 2011

Mit Bibliotek

Hej!

Velkommen til min blog om böger og andet godt!

Jeg er i öjeblikket godt i gang med at läse Audrey Niffenegger´s The Time Travellers Wife (den er fantastisk og jeg anbefaler den varmt) hvor den mandlige hovedperson - den overseje bibliotekar Henry - beskriver sin ungkarlelejlighed "en sofa, en länestol og ca. 4.000 böger" :)

Det er det jeg skal ramme.

Regner med at have en ca. 30 kvadratmeter til bögerne og en läseplads



Kommer til Danmark om et par uger og leder efter idéer til hvordan mit Bibliotek skal se ud.

Har ikke en krone, men det skal ikke forhindre mig i at planlägge hvordan det skal komme til at se ud - engang.

Hvis du falder over dette indläg, ville det väre fantastisk hvis du viser mig dit eget "bibliotek" /din bogreol paa din egen blog eller kommer med gode forslag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar