mandag den 20. juni 2011

Hjemrejse til Danmark

Er nu igang med at pakke böger ned og sende dem afsted i forvejen.


  Billedet er bögerne paa min at läse liste. Tror jeg starter med Blonde og saa ser om jeg kan skifte lidt mellem lette og tungere - gemmer Neil Gaiman til sidst. Har besluttet mig for at läse mere eller mindre alt han har skrevet efter at de bloggs jeg fölger og stoler paa rent smagsmässigt har anbefalet ham skamlöst.

Der er helt umuligt at flytte, og det bliver ikke bedre naar man skifter land, og kun kan have en ca. 20 kg med hjem i bagagen paa den anden side er det jo ikke svärere end:
Staa op > husk pas > evt. penge og kreditkort

Jeg har et par ting der skal ordnes

  1. Finde et arbejde eller finde ud af hvordan jeg kan faa hjälp til at overleve.
  2. Faa et sygesikringskort saa jeg kan faa et laanerkort til biblioteket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar